iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Jasmine - 27 september 2013 21:06

Jag gillar (att)....
 
Att sova :)
När katter vill mysa :D
sköna tröjor
The fooo
Fotografera
Sjungaaaa
Glass <3
Att vara nyduschad
Att shoppa
Att gå på stan
Att testa nya saker tex. Drycker,mat osv.
MUSIK FREAK! <333
Spotify
Internet
facebook.
Mina underbara vänner.
 
 
Jag gillar inte....
 
När folk ljuger..
Folk som tror att dom är så jävla bäst.. >:/
Att bli kallad fjortis..
Att somna helt ensam utan katter :((
När folk klagar på allting just ALLTING!
När man inte hittar strumpor, typ bara en av varje.. lol XD
Nätmobbning 
När folk säger saker som faktiskt sårar
Mörker :CC
Fisk >.<
Lax
 

Av Jasmine - 27 september 2013 18:34

Handlat idag;

Mjukisbyxor (Svarta CANADA byxor)
Assnygg jacka typ (Kofta..eller vad de kallas) Bild kommer senare.
Assnygga jackor i vit och svart. 
Pappa köpte nya skor.
Köpte också mycket godis i godisgallerian i enköping! 

 

Mer bilder kommer ikväll! :)

 

   

Bildredigering på: appen: '' Camstar '' och på datorn av collage: Picmonkey. :)


Köpte typ 100klubbor.. för jag totalt.. ÄLSKAR klubbor! :)

 

Ses ikväll! Ska även duscha idag.. :)

 

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards