iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Jasmine - 21 september 2013 23:30

Godnatt! ~ Speciellt av mig! 


 

Av Jasmine - 21 september 2013 17:17

Jag hoppas det inte gjorde något för min sena försening.. har inte bloggat sen tisdags haft fullt upp helt enkelt.. :(

Men.. igår var det iallafall fredag, dagen jag hade längtat efter.. men så blev de inte..

Vi var på militär regementet.. maten var inte så god de tog asmke för mig.. >.< orkade inte ens halva! :/

Så det var ju ''liiiite'' pinsamt, man fick prova på saker, sitta i bilar,klättra.. osvosv.. men haha.. det gjorde inte jag många målade sig i ansiktet undra hur svårt det var att få bort de sen då!   Jag skulle träffa en person.. men så blev de inte. :((( Aww.. så ledsen..


Jag saknar iallafall den personen sjuuukt mycket! <3

Hoppas du vet vem du e! :) <3


Har nyss ätit också.. hemma.. typ kött och röd vin sås .. blää! pappa sa att jag skojade om att de va vin i men de gjorde jag inte, han ba: Ojdå.

HAHAAH så åt inte det.. xD

Men aja, har skittråkigt just nu ska välja dagens låt..

det måste vara..


Original:



http://www.youtube.com/watch?v=3EkA4YOu69M = Am I wrong - Envy


Nightcore:



http://www.youtube.com/watch?v=AeqIBgfeRc0 Am I wrong - Nightcore



Ses ikv!

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards