iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Jasmine - 1 september 2013 20:40

Hejhej! Kom igen nu alla läsare, tack för att ni läser min blogg!   

Är så glad, förra månaden hade jag: 353 st som hade varit inne på min blogg, många är samma men ändå! rätt coolt alltså, typ mitt rekord! :o

Så September ska vara mer! :D Hoppas ni fortsätter läsa, och ha det mysigt.


Ta hand om er.   

Av Jasmine - 1 september 2013 20:33

Asså jag kan inte fatta detta, att jag nu är vän med Nisvet Suljic. 

Jag försöker följa mina drömmar, men jag bara är 14! x)

Du gör min dag, och jag är ÄRLIG. Gud, om du inte skulle tro mig.. '' Nobody trust me.. ''

Hehe, men iallafall, så duschade jag nyss, imorgon är det skola igen, blää! Men snart kommer killen hit igen såee. :D <3

De blir nog kul! :D


 


Ja ni ser också min fb, but whatever.. xD

hihi.


JAG VILL BLI: 

* Fotograf.

* Känd nångång.

* Sångare XD.


INGEN kan krossa mina drömmar, du förlorar styrka.



Följ dina drömmar ingen kan krossa dem. ~

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards