iknewyouweretrouble

Direktlänk till inlägg 22 november 2013

Självmord - aldrig en utväg

Av Jasmine - 22 november 2013 18:51

Ibland kan livet kännas hopplöst. Många har nog någon gång tänkt tanken att de inte orkar leva längre. Om man själv eller någon i ens närhet har tankar på självmord ska man söka hjälp. Även om det just nu känns omöjligt, så kommer det ju ändå fler dagar som blir bättre, jag lovar dig! Stay strong!

 

Självmord kan man göra om man blir:

 

*Att man blir mobbad. (utfrysen,dissad,slagen,kallad ful osvosv.)

*Mår dåligt.

*Annat, folk gör självmord för olika saker! Så, ja.. om DU tänker på självmord så nej! gör inte det! Det är egoistiskt! Förlåt, men det är faktiskt så. Man tänker inte på dem du krossar om du tar livet av dig, eftersom din familj dina vänner ALLA kommer gråta! Sakna dig som fan, kanske inte ens kan äta längre! Tänk på det.

Stay strong because you are worth it! 

 

Ingen finns som du, ingen är lik dig! Det finns bara en enda som du! :) 

Lev livet, ha kul! 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frågor:


Har du blivit mobbad?

Svar: Ja, det har jag.

 

Har du tänkt på självmordstankar?

Svar: Ja, men asså.. jag har aldrig velat det men tänkt ofta på det. 


Ett tips till alla där ute som blir mobbade?

Svar: Ja, ett tips är ju: Skit i alla nolifers, de tror att dem är så coola att de kan trycka ner en person, det är så jävla omoget och fegt! Jag önskar jag kunde känna alla som mår dåligt! Eller skapa en grupp för alla som mår dåligt, för då kan ju alla i gruppen vara vänner osvosv. Men ja, jag tycker också att skolor ska bli bättre på att se om man blir mobbad eller inte, för folk i skolan BRYR sig inte! ifall någon blir kränkt osv.

 

But wait..? STAY STRONG! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 13 december 2013 16:28

Hunden trodde mitt långfinger.. var en köttbulle.. för att jag skulle ge honom en köttbulle sen börja han bita på mitt finger också. Jag började blöda jättemycket.. svider till ibland och de gör lite ont fortfarande. Men ja, om man har en ''galen'' h...

Av Jasmine - 13 december 2013 15:42

Hejhej! Jag la precis in en ny header som jag gjorde precis nyss! Det tog sin lilla tid. Och det var det värt så fin som den blev. (Kunde gjort snyggare om jag varit mer.. vad heter det.. koncentrerad)   Är den fin? :D Men iallafall, det med ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:53


Fuck you alla haters, som vanligt kommer en passande bild. ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:46


Hej alla glada.. Just nu sitter jag i skolan och har so egentligen fast vi får sitta vid mobilen eller spela spel eller annat. :) Jag sitter och bloggar iaf ska in på Facebook och instagram sen iallafall, sitter och skriver via mobilen. ^^ Men...

Av Jasmine - 9 december 2013 12:44


Tänk om jag var en av dem, fan vad bra liv man skulle haft då? Slippa problem med killar som hänger efter som hundvalpar.. -,- asså lägg av snälla? Visst kalla mig hora, slyna för att jag har en kille? Visstvisst.. Dina ord, inte mina. Hoppas d...

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards