iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Jasmine - 12 september 2013 20:28

Haha vet inte vad jag ska blogga om längre, heeelp me!

Kommentera eller vad som helst!?

Jag har precis duschat sitter vid datorn lyssnar på summertime med greyson chance. :D

Av Jasmine - 12 september 2013 17:34

INGEN ny header tyvärr, men en ny muspekare! :)



Ledsen för ändringen! ..

Av Jasmine - 12 september 2013 17:19

* Jag ska byta header.

* Jag ska ta bort musiken.

* Jag ska börja blogga OFTARE. 

 

Tjihoo! Säger ni. xD

 

 

Av Jasmine - 12 september 2013 17:01

FRÅGESTUND! FRÅGA ENDAST HÄR I KOMMENTARERNA & FACEBOOK! :D (Bara ditt förnamn och din fråga kommer synas på bloggen).


 

Av Jasmine - 12 september 2013 16:31

Om du ger komplimanger till andra, så förändras dem.. eller kan.


Tillexempel:

- Vad fina kläder du har! :)

- Tack!   

Man kan faktiskt sluta jämföra sig med andra, eller sluta vara tyst i skolan tillexempel. :)

Om någon säger att du är ful.. Bråka inte om dt, det hjälper inte.. ALLA i världen är lika fina, skratta bara åt dem eller säg bara okej, jag brukar säga tack. :D 

Av Jasmine - 12 september 2013 16:25

Visst, det kanske känns lite.. vrickat om en 11 årig tjej är tillsammans med en 50 årig man.. Det känns lite väl överdrivet.. MEN det går faktiskt! :)

Jag såg ens blogg som verkade jättebra, hon är jättesöt tycker jag och hon är tillsammans med en 19-20 åring, Det är väll okej?

Jag har hört från många att ålder räknas, att man INTE kan vara tillsammans med en 19 årig kille om man är 14.. Jo de kan man faktiskt! :)

Så du som är tillsammans med en som är yngre eller äldre.. Du ska inte bry dig om andra personer..


Jag blev kallad hora & Player för typ 2-3 år sedan, pågrund av att jag hängde ofta med killar på internet.. osvosv.. Men man måste ju ha träffats först för att vara tillsammans.

Jag är lycklig idag, men iallafall! :/ Minnena finns alltid kvar!


People change, Memories don't.


 

Av Jasmine - 12 september 2013 16:17

Hej! Jag hade det sämsta självförtroendet ever! 

Jag brukade gråta när jag tyckte jag var ful, och att alla sa att jag var ful..

När jag skulle prata så hade jag hela tiden handen för munnen eller när jag skrattade.. D:

För att dölja mina tänder.. :/ Min tand som växt fel. :'(


MEN, Ingen ska behöva lida i skolan/hemmet/fritiden.. osvosv.. och höra att man är ful! ALLA är lika fina!   

 

 

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards