iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Jasmine - 17 september 2013 22:06

Imorgon så är det idrott.. *Skjut mig.* Sista orienteringen.. hoppas jag! 

Annars *Skjut mig* haha..

Asså jag har typ pluggat i 1timme sammanlagt idag på engelskan, WOOHO säger Erika då (engelska läraren..)

Eller inte.. vem vet haha tänk så ba kommer jag få 0p .. omg jag dör då seriöst.


Ska iallafall sova nu herrå! :*


~Bjuder på en gammal bild.


 

Av Jasmine - 17 september 2013 21:39

 


  



Vill seriöst ha. x)

Ascoola liksom. :'3 Nu en bild på mig! :D


 


Godnatt! :) <3

Av Jasmine - 17 september 2013 19:53

 

En grej jag verkligen inte fattar. Det här med att hålla på att skära sig själv. Och då menar jag inte bara i handlederna, utan liksom på benen och överallt. 


Tycker det är rätt.. töntigt. Att hålla på och skära sig för att andra ska se att man mår dåligt, jag ser det som ett sätt att.. skryta? För det verkar så! Jag mår inte så dåligt som de mår, så jag vet väl "ingenting". Men endå, som det ser ut utifrån verkar det bara som att man vill ha uppmärksamhet, liksom "Kolla! Här är jag! Jag mår piss, och därför skär jag mig!" Liksom hej. Skaffa hjälp!
Och med detta menar jag inte att alla som använder den här metoden för att dämpa sin smärta. Jag menar de som visar upp sig och håller på bara för att de har ärr!


 


Jag har själv mått dåligt, ni anar inte för ni vet inte vad jag har gått igenom än det jag har skrivit/sagt. Men det här är min åsikt och jag tänker stå för det!



Av Jasmine - 17 september 2013 15:42

Hej! Nu har jag fått en ny header, äntligen byter jag!

Den som skapade headern var då en kompis eller fb kompis.. Maggie K. (Magdalena) (Skriver inte efternamnet).


 



Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards