iknewyouweretrouble

Alla inlägg under november 2013

Av Jasmine - 15 november 2013 18:56

Taaack så HIMLA mycket! 

Ni som gillar mig på facebook, är värda GULD! Seriöst! <3

 

 

 

Tack tack & tack! :DD <3

 

// Jaaaaaaaasmine.   HAHAHAHAHAHAHA DÖR SERIÖST <<

Av Jasmine - 11 november 2013 19:08

HAHAHA.. Jag garvar typ ihjäl mig! Ja...

idag var det ju första prao dagen.. och ja.. blev lite fel med bussen så stannade vid Ultuna istället för Säva ridcenter.. -.- Jävlar! Typ 20-50 minuter ifrån.. HELVETE!


Så mamma och min bror var tvugna att hämta mig.. :/ <3

Sen skjutsa mamma mig till Säva, då blev allt till rätta! 
Fick .. sopa (KUL), Ge mat till hästarna (Halm) (KUL), Sen åt vi lite.. prata osv, sen fick jag typ 2 timmars rast. :DD

ja sen fick jag typ öppna portarna ta in hästarna.. Jag träffade på min gamla favorit häst, Faxe! <3 Älskade honom så, och jag älskar honom mer nu! :D Quattro är också jättesöt, och jag ska vara på Säva i två veckor! JAAA. 

Sen fick jag åka hem, pappa fick hämta mig. *EHEHE* För ni vet.. jag ''ÄGER'' ju på att åka buss sj.. HAHAHAHHAA inte.


Är fett trött.. Så see you all! ;) <3


     

Av Jasmine - 10 november 2013 00:08

 

Ja som bilden säger, HiYA! 

Ska typ sova snart, kanske klockan.. ett eller två haha. :p Men vetifan vad jag ska göra. :((

Av Jasmine - 9 november 2013 23:22

Heeei!!!    

Jag har haft en ganska tråkig dag, suttit vid datorn, haft musik på typ hela dagen..

Somnade typ klockan 2 inatt.. *Ugh..* 

Och vaknade typ 14:00, jag ba: Vaa har jag sovit till två?! Trodde klockan var 11..

Jag drömde såklart askonstiga drömmar.. men ja. x) Nu undrar jag en sak: Vad tycker NI jag ska blogga om? :D


Har ganska tomt i huvudet just nu. Så kom gärna på förslag!    


// Jasse.

Av Jasmine - 7 november 2013 19:03

Jag har knappt orkat att blogga den här veckan, då kör vi på igen nästa vecka! :) Så alltså idag kommer jag inte blogga mer, imorgon och helgen så ska jag nog blogga igen lite! :))


Hoppas ni inte saknar mig allt för mycket, och lämnar bloggen. :((


                                                                    

You are perfect to who you are! :D


Äsch, nästa vecka är det PRAO också! Kanske bilder här o överallt ;) ?



Av Jasmine - 3 november 2013 21:20

  • Pengar.
  • iPhone 5s (vill haaa) men vill ha kvar min iphone 4 ändå xD.. :D
  • Victoria Secret body mist - Mango Temptation
  • Victoria Secret body mist - Secret Craving
  • Victoria Secret body mist - Strawberries & Champagne

Det är nog det jag önskar mig av min släkt! (OBS: Av Loej önskar jag mig HELT andra saker!) <33

Av Jasmine - 3 november 2013 21:12

Är bara några små timmar kvar av höstlovet, känner mig dålig.. Lingonveckan är på G. :(((

Har fett ont, och tror att jag spyr snart. 

Aja ska typ sova snart, ni vet det är ju SKOLAN imorgon.. :((( Känner mig sjuk.

 

 

Lite bilder eheh. :P

 

Mår lite bättre av att kolla på bilderna. <3

 

            Ä l s k a r  d e j  L o e j <33 

 

                     F ö r e v i g t!

 

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards