iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Jasmine - 17 november 2013 23:29

   


Goooodnaaatt. <3

Av Jasmine - 17 november 2013 22:56

Jaa.. här är den ''efterlängtade'' bild bomben! Då tycker jag vi sätter igång! :'D Tyvärr så har jag inte fotat något på mig själv, dem senaste dagarna.. men har fotat mycket på djuren! - Inge extra effekter - bara vanligt -

Pepzi, kommer att komma tre bilder på pepzi, och tre bilder på Texas, och tyvärr tog jag inga bilder på katterna, limbo & Simba.. tyvärr... tog inte heller foton på Felix! >:( <3

 


  

    

   

 



Ganska fina endå faktiskt! :)

 

Sen en låt jag brukar lyssna på. c:

 


Av Jasmine - 17 november 2013 22:36

Har inte orkat blogga, fattar inte varför jag som haft så MYCKET tid.. D: FÖRLÅT! :(

Herregud, man måste fan göra allt, göra läxor, har prao imorgon en vecka till.. sen fan också.. herregud..

måste blogga osvosv! Hoppas de kommer ett inlägg imorgon iallafall! Men jag ska ha ett litet inlägg snart, där det blir ''BILDBOMB!'' Jaa... MASSA massa MASSSA bilder! från idag,igår, eller ja hela veckan som varit! Olika dagar, vissa minns jag inte ens vilken dag jag tog dem. Men ahh..

imorgon prao igen då! C: 


 


Jag gjorde bilden nyss på cirka 5 minuter, nä ni ville nog inte ens veta! c:



Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards