iknewyouweretrouble

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Underbar vecka!

Av Jasmine - 3 november 2013 18:22

Underbar vecka har det varit iallafall! Jag åkte ju till Loej i söndags, alltså den 27 Oktober 2013 och kom hem igår den 2 november 2013. Vi har haft det jättekul har jag iallafall tyckt, vi har åkt och handlat lite godis och lite sånt till hans råtta som han ska köpa för mina pengar, det blir som en julklapp till honom. <3

Han ska komma till mig på julen. <3 Längtar så sjukt mycket redan, gråter typ när jag tänker på han.. ingen aning om varför, kanske bara saknar han så sjukt. :)) Jag är så glad att jag hittat den rätte, men iallafall jag tänkte skriva vad vi gjorde på dagarna. :') 


Söndag: Vi gjorde inget speciellt typ, lyssnade på hög musik, mer minns jag inte, vi myste i sängen rätt mycket också. :)

Måndag: Vi cyklade och åkte tåg till Gustavsvik i Örebro, vi käkade på mcdonalds också tror jag :) och på kvällen myste vi också i sängen. :)) <3

Tisdag: Vi gjorde ingenting speciellt egentligen vi hade chill där hemma och myste lite ibland. :')

Onsdag: Vi åkte in till stan (Örebro) och skulle gå på bio, se Thor 'The dark world' i 3D. Den var sjuukt bra! :) Vi tog med oss egna saker, chips,godis,popcorn oh ja nivet. Vi tog också med oss Monster ;)) <3 En varsin.

Sen pussades vi lite under filmen och kastade popcorn på folk *HEHE*. En sjukt bra dag iallafall! Och innan vi gick på bio så åt vi på mcdonalds. :) Sen hemma så myste vi :)

Torsdag: Vi gjorde ingenting speciellt egentligen typ bara chill hemma ;) <3 Kanske cyklade iväg till coop eller något men inget annat. :)

Fredag: Dagarna gick så fort, tänkte jag. Men på fredag kväll så gick jag, Loej, Luna, Lamore på bus eller godis! :)

Det var sjuukt kul! Men kallt. :'c Sen när vi kom hem så var typ ingen hemma.. men iallafall. Vi hade en sjukt bra kväll.. utom till slutet vi skulle se på teve.. det blev lite bråk av Loej och lamore men iallafall...

Jag somnade framför filmen loej satte på i sitt rum.. Vi somnade hehe. <3

Lördag: Vi åt på Enellys mot kvällen.. dagen jag skulle åka hem. :( På tåget grät jag som en liten unge. :c

Men allting gick bra och snart ses vi nog igen, kanske i november ( Denna månad ) eller när han ska komma mot december, julen. :) Jag HOPPAS vi kan ses i november.. :'(( 



Men iallafall.. dagarna går fort! Snart är det år 2014.. o.o <3


Älskar dig! <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 13 december 2013 16:28

Hunden trodde mitt långfinger.. var en köttbulle.. för att jag skulle ge honom en köttbulle sen börja han bita på mitt finger också. Jag började blöda jättemycket.. svider till ibland och de gör lite ont fortfarande. Men ja, om man har en ''galen'' h...

Av Jasmine - 13 december 2013 15:42

Hejhej! Jag la precis in en ny header som jag gjorde precis nyss! Det tog sin lilla tid. Och det var det värt så fin som den blev. (Kunde gjort snyggare om jag varit mer.. vad heter det.. koncentrerad)   Är den fin? :D Men iallafall, det med ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:53


Fuck you alla haters, som vanligt kommer en passande bild. ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:46


Hej alla glada.. Just nu sitter jag i skolan och har so egentligen fast vi får sitta vid mobilen eller spela spel eller annat. :) Jag sitter och bloggar iaf ska in på Facebook och instagram sen iallafall, sitter och skriver via mobilen. ^^ Men...

Av Jasmine - 9 december 2013 12:44


Tänk om jag var en av dem, fan vad bra liv man skulle haft då? Slippa problem med killar som hänger efter som hundvalpar.. -,- asså lägg av snälla? Visst kalla mig hora, slyna för att jag har en kille? Visstvisst.. Dina ord, inte mina. Hoppas d...

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards