iknewyouweretrouble

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Jasmine - 12 december 2013 09:53

Fuck you alla haters, som vanligt kommer en passande bild.

Av Jasmine - 12 december 2013 09:46

Hej alla glada..
Just nu sitter jag i skolan och har so egentligen fast vi får sitta vid mobilen eller spela spel eller annat. :)

Jag sitter och bloggar iaf ska in på Facebook och instagram sen iallafall, sitter och skriver via mobilen. ^^

Men ska nog blogga ikväll om jag inte somnar som igår..

Gårdagen:

Igår gick jag till skolan all snö var borta jag sa: Yes!!
Sen så halka jag ( det var halt ute ) fast de visste jag inte innan, så ja ba: neeeeeeej.. Bussen kmr säkert inte nu ju. Men jo den kom.
Sen var de ju inlämningsdag också de gick ju " skitbra " gjorde klart allt dagen innan på tisdagen till onsdagen så satt till kl 3 på morgonen!
Sen var jag skittrött igår så somna nästan på idrotten... Aja...
Så vi dansa ju på idrotten men min "grupp" hade ingen dans så liksom, vi gick fram & tillbaka haha.
Med låten: the monster - eminem ft Rihanna.
Sen dagen var väl bra utom att lunchen var fiskburgare.
Och jag somnade klockan 18:00 typ.. Vid datorn o ba: uuuuuh...
Vaknade idag klockan typ.. 04, sen somna ja om till 07:35.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards