iknewyouweretrouble

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Detta är 100% sjukt!

Av Jasmine - 22 oktober 2013 19:23

45-åring misstänks för sexbrott mot 24 barn

Den 45-årige mannen som misstänks ha drivit en 13-årig flicka till självmord i Kumla åtalades i dag. Han misstänks för 25 sexbrott mot 24 barn i åldrarna 11 till 13 år. 

KUMLA. Den 8 mars tog en 13-årig flicka sitt liv genom att hoppa framför ett tåg i Kumla


Den efterföljande utredningen visade att flickan blivit sexuellt utnyttjad och utsatt för hot på nätet. En man hade bland annat hotat att sprida nakenbilder på flickan om hon inte gjorde som mannen ville – något som drev flickan till självmord. Linn nyman, vila i frid! <3

Den yngsta flickan var 11 år

45-åringen ska bland annat ha påstått att han filmat allt flickan gjort i webbkameran. Något han använde för att på nytt tvinga henne att posera naken för honom. Flickan vädjade till mannen vid flera tillfällen om att han skulle förstöra filmen och hon hotade även med att ta sitt liv om han inte gjorde det. Trots det fortsatte mannen att hota henne.

En stor polisutredning inleddes och det visade sig snart att en mängd andra flickor blivit utsatta för sexbrott på nätet av samma person. Kort därefter greps en 45-årig man som var tränare i ett flickidrottslag.

Nu har mannen åtalats misstänkt för 25 sexbrott mot 24 barn i åldrarna 11 till 13 år. 45-åringen åtalas bland annat för våldtäkt mot barn, grovt sexuellt övergrepp mot barn, grovt utnyttjande av barn för sexuell posering, ofredande och flera försök till grovt utnyttjande av barn för posering. 


Tog kontakt via Skype

Mannen misstänks ha hotat med att lägga ut manipulerade nakenbilder på flickor om de inte poserade för honom i webbkameran. 

Förundersökningen är omkring 2 000 sidor stor och visar, enligt åklagaren, att mannen använt flera nätalias, bland annat "bealarsson97", för att komma i kontakt med flickor, bland annat på Skype. Han misstänks även för att ha våldtagit en flicka vid ett femtontal tillfällen.

45-åringen nekar till alla anklagelser. Han säger att han inte haft något kontakt med den 13-åriga flickan som begick självmord. Han kan inte förklara varför det finns konversationer med flickan i hans dator.


– Jag är otroligt ledsen för hennes föräldrar. Alltså, det är ju hemskt, säger mannen i förhör.


Tankar & åsikter från mig: Jaa hur tänkte han nudå? '' Jag är otroligt ledsen för hennes föräldrar. '' verkligen? Det var ju hans fel, eller hur? för att hon tog livet av sig. FEGT! DUMT! OCH KORKAT! Av mannen, vila i frid Linn, du har det bättre nu hoppas jag! Hoppas alla! :o <3

detta är också hemskt! :


 http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/755421-mamma-brande-och-svalte-sonen-du-dodade-mig-nastan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 13 december 2013 16:28

Hunden trodde mitt långfinger.. var en köttbulle.. för att jag skulle ge honom en köttbulle sen börja han bita på mitt finger också. Jag började blöda jättemycket.. svider till ibland och de gör lite ont fortfarande. Men ja, om man har en ''galen'' h...

Av Jasmine - 13 december 2013 15:42

Hejhej! Jag la precis in en ny header som jag gjorde precis nyss! Det tog sin lilla tid. Och det var det värt så fin som den blev. (Kunde gjort snyggare om jag varit mer.. vad heter det.. koncentrerad)   Är den fin? :D Men iallafall, det med ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:53


Fuck you alla haters, som vanligt kommer en passande bild. ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:46


Hej alla glada.. Just nu sitter jag i skolan och har so egentligen fast vi får sitta vid mobilen eller spela spel eller annat. :) Jag sitter och bloggar iaf ska in på Facebook och instagram sen iallafall, sitter och skriver via mobilen. ^^ Men...

Av Jasmine - 9 december 2013 12:44


Tänk om jag var en av dem, fan vad bra liv man skulle haft då? Slippa problem med killar som hänger efter som hundvalpar.. -,- asså lägg av snälla? Visst kalla mig hora, slyna för att jag har en kille? Visstvisst.. Dina ord, inte mina. Hoppas d...

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards