iknewyouweretrouble

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

[ 100 FRÅGOR ] Vissa svarar jag inte på! :P

Av Jasmine - 7 oktober 2013 18:40

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - Haha jag vet inte, mina djur o.o xD

2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Loej, men loej och jag är inte tsm just nu.

3. Vem pussade du senast? - Texas (hund) HAHA XD

4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - kommer inte ihåg :o

5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Nobody, jag är inte lesbisk. xD

6. Har du haf oskyddat sex? - Säger inte. :O

7. Hur ofta strular du? - Då jag är tsm med någon antagligen.

8. Hur många har du strulat med på en kväll? - vetifan

9. Vem var den första personen du strulade med? - Det ska jag komma ihåg?


KÄRLEK


10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast gjorde slut med? - LAC

11. Hur många har du varit tillsammans med? - Mer än 15, men typ bara 5 riktiga seriösa.

12. Vem var du senast tillsammans med förut, som du gjorde slut med? - Loej..

13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Skriver inte. c:

14. Hur länge har ni varit tillsammans? - Skriver inte. c:

15. Sötaste paret? - Justin bieber och selena gomez.. HAHA nejmen jomen.. jag vetifan.

16. Hur ser din drömpartner ut? - Ingen aning..

17. Hur ska din drömpartner vara? - Snäll.. :o

18. Hur många gånger har du varit kär? - Så många gånger du inte kan räkna till 

19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - Ingen aning 5 gånger för dem 5 seriösa.

20. Vem var din första riktiga kärlek? - Hehee, vet inte :oo Pontus.. HAHAA :OO Jag har ingen aning.. Eller Niklas.. För dem grät jag asmke för när vi gjorde slut, men har ingen aning var mer än 2 år sedan jag var tillsammans med dem.. Typ Pontus var jag tsm med i typ 3an 4an.. eller något. ^^ Och niklas för typ.. 2 år sedan kanske 2011.. 2010 ingen aning. :)


DÅLIGA TIDER


21. Har du druckit alkohol? - NO NO ALDRIG

22. Röker du? -Nej.

23. Snusar du? - Nej.

24. Har du rökt på / knarkat? - nej XD

25. Hur ofta festar du? - Typ aldrig, känner mig mobbad.. nejmen xD HAHA vet inte tills någon bjuder mig. ^^

26. Vad gillar du att dricka? - Läsk,saft.. :o

27. Har du skurit dig? - ... nej.

28. Har du bra självförtroende? - Njaae.. sådär.. :)

29. Hur mår du egentligen? - Ingen vet hur jag mår, men alla vet hur jag ser ut. [De jag känner, och de som känner mig.]

30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - tror du jag ska kunna komma ihåg ALLT olagligt jag gjort och massa annat? O.o


DÖD/LIV


31. Har du varit på begravning? - ja

32. Isåfall, vilka ? - Vänner & Släkt.. :o

33. Har någon nära dig dött? - Ja :(

34: hur vill du dö? - Jag vet inte, somna in.. eller ta en sömntablett och .. en dödsspruta.. sen aldrig mer vakna upp, skulle aldrig våga hoppa framför tåget, hur vågar dem egentligen?!

35. Vill du dö? - Ibland, när allt känns skit.

36. Har du någon gång varit på dop? - Ja det tror jag.

37. Isåfall, vilka? - Vet inte.

38. Gillar du livet? - Just nu ja, men när allt är skit, så nej.

39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Va? Den som fick barn? min brorsa. :o Fattar inte xD

40. Vill du ha barn, och hur många? - Ja, det beror också på vad partnern vill ha. x) Men jag vill gärna ha en till två barn.



DU


41. Vart bor du? - Örsundsbro, Enköping.

42. Vart går du i skola? - Örsundsbroskolan

43. Är du smal eller tjock? - Smal antar jag. :o

44. Är du snygg? - Beror vad andra tycker. x'o

45. Är du nöjd med ditt utseende? - Ibland, ibland inte.

46. Vad gillar du mest med dig själv? - Ögonen, Brösten, och mina läppar.

47. Och vad vill du ändra på? - allt förutom de jag skrev innan xDD hihi.

48. Vad heter du? - Jasmine.

49. Gillar du ditt namn? Självklart.. xD

50. Vad gör du på fritiden? - Datorn, Kompisar, tar foton, instagram, och massa annat roligt.


FAVORIT


51. Mat: tacos, Hamburgare, Pommes, Kebab! <3 

52. Dricka: Coca cola. <3

53. Färg: Svart & rosa.

54. Musik: Finns så många! <3 MUSIKFREAK <3

55. Låt: just nu som du lyssnar på: Albatraoz - Albatraoz <3

56. Veckodag: Tisdag, Fredag, Lördag! :D

57. Sport: Typ inget, cykla, gå ut XD

58. Godis: Choklad (Inte för mke tack! :D), Lakrits, Sura godisar och Gummibjörnar 

59: Artist/band: massa

60: skådespelare/skådespelerska: venne, Selena gomez? XD Demi Lovato? Pumpa? oj skrev jag pumpa XD Menar.. Pumba XD


SKOLA / ARBETE


61. Går du i skolan? - aa

62. Trivs du? - funkar la.

63. Favoritämnen? - Svenska, Bild, Slöjd.

64. Vilka ämnen gillar du inte? - Matte & NO.. idrott..

65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - I dont know.. XD

66. Vart har du praoat? - ingenstans hahaaa..

67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Nope.

68. Vad vill du jobba som? - Fotograf eller något.. xD

69. Varför? - drf! o.o mina val! XD

70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - 8:2, JAAA XD Hela min klass är helt Awesome, asrolig och kul! ;)


FAMILJ


71. Vad heter din mamma? - dedu.

72. Vad heter dina syskon? - Jim & Jonny XD 

73. Är dina föräldrar skilda? - Nonono..

74. Vem bor du hos isåfall? - båda.

75. Vad heter din mormor? Mommo (Eva lisa) XD

76. trivs du hemma? - Ja.

77. Om inte, varför? - men gör ju de

78. Hur är din familj? - I dont know.. XD SNEEEEL.

79. Är dina föräldrar pinsamma? -Ibland HAHAHA

80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - aa


ANTINGEN ELLER


81. Sommar eller vinter? - Sommar

82. Bikini eller baddräkt? - bikini

83. Rosa eller blått? - rosa

84. Öl eller cider? - cider

85. Vin eller sprit? - ingen av dem om ja måste så sprit men dricker inge av dem! ;)

86. Bada eller sola? - Både och.

87. Chatroulette eller omegle?- HAHAHA vet inte vad omegle är så chatroulette

88. Fjortis eller emo? - Ingen av dem är min stil så venne ;)

89. John Mayer eller Johnny Cash? - venne

90. Pop eller rock? - pop



RANDOM


91. Skostorlek? - 38-40

92. Längd? - 165.

93. Gillar du bananer? - Ja xD Bananodling här vettu nejmen ;)

94. Leker du gärna häst? - HAHAHAHAHHA nej. O.o Är inget barn längre.. xD Minns när jag var mindre när man lekte mamma pappa barn och häst osv HAHAHA.. minnen <3 

95. Vad heter dina bästa kompisar? - Alma, och några fler. 

96. Hatar du någon? Näe venne jo kanske..

97. Vad köpte du senast? Ehm.. Godis? XD

98. Vad åt du senast? Gott & blandat Original. 

99. Är det många i din skola som gillar dig? - I dont know..

100. Sista frågan; Är du rasist? -Nej. :D


   En påse som är 550g :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine - 13 december 2013 16:28

Hunden trodde mitt långfinger.. var en köttbulle.. för att jag skulle ge honom en köttbulle sen börja han bita på mitt finger också. Jag började blöda jättemycket.. svider till ibland och de gör lite ont fortfarande. Men ja, om man har en ''galen'' h...

Av Jasmine - 13 december 2013 15:42

Hejhej! Jag la precis in en ny header som jag gjorde precis nyss! Det tog sin lilla tid. Och det var det värt så fin som den blev. (Kunde gjort snyggare om jag varit mer.. vad heter det.. koncentrerad)   Är den fin? :D Men iallafall, det med ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:53


Fuck you alla haters, som vanligt kommer en passande bild. ...

Av Jasmine - 12 december 2013 09:46


Hej alla glada.. Just nu sitter jag i skolan och har so egentligen fast vi får sitta vid mobilen eller spela spel eller annat. :) Jag sitter och bloggar iaf ska in på Facebook och instagram sen iallafall, sitter och skriver via mobilen. ^^ Men...

Av Jasmine - 9 december 2013 12:44


Tänk om jag var en av dem, fan vad bra liv man skulle haft då? Slippa problem med killar som hänger efter som hundvalpar.. -,- asså lägg av snälla? Visst kalla mig hora, slyna för att jag har en kille? Visstvisst.. Dina ord, inte mina. Hoppas d...

Presentation


Zupzup! Jag heter Jasmine, och är jätteglad att du hittat till min blogg! Jag är en tjej som är 14 år och bosatt i Örsundsbro. Älskar musik och hunden texas.
Kontakt: kik:Nukajasse

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Black Moustache

Kära besökare


Ovido - Quiz & Flashcards